Panasonic a aparut pe piata mondiala cu dorinta de a crea lucruri de valoare.
Cu truda si spirit de inovatie rezultatele nu au intarziat sa apara.Produsele inovatoare au inceput sa apara unele dupa altele.
1936:-primul ventilator cu pala
1958:primul aparat de aer conditionat pentru locuinte
1973:lanseaza prima pompa de caldura aer-apa
1975:Panasonic devine primul aer conditionat fabricat in Europa
Panasonic vine pe piata din Romania cu o gama larga de produse pentru confortul locuintelor.Printre acestea gama de aere conditionate inbina confortul cu eficieta si cu economia de energie spre care se tinde.
Panasonic este una dintre cele mai mari şi mai influente companii de produse electronice din lume, şi un brand recunoscut. Numele este identificat, încă din 1918, cu profunzimea şi diversitatea capacităţilor de cercetare, cu expertiza în procesele de producţie, cea mai bună calitate şi produsele sofisticate.
Brandul nostru Panasonic şi sloganul său "Idei Panasonic pentru viaţă" reprezintă tehnologia avansată şi gama largă de produse pe care le furnizăm. Acest slogan al brandului reprezintă angajamentul nostru în furnizarea de produse şi servicii bazate pe idei care vor îmbogăţi vieţile oamenilor din întreaga lume printr-o gândire inovatoare. Concentrarea noastră nu este doar asupra produselor, ci şi asupra ideilor. Idei care vă vor îmbunătăţi viaţa şi vă vor deschide orizonturi noi.
În Europa, ne arătăm acest angajament prin mai mult de 10.000 de angajaţi care lucrează în organizaţii de vânzări şi servicii, în centre de cercetare şi dezvoltare dotate corespunzător, în fabrici de producţie moderne. În toate activităţile pe care le întreprindem, credem că pe primul loc se situează întotdeauna clientul. Panasonic este o organizaţie dinamică, creativă şi proactivă, al cărei scop este mereu depăşirea aşteptărilor clienţilor, transpunerea viziunii sale în produse şi soluţii care îmbogăţesc, şi echivalarea Panasonic cu un nume pe care clienţii se pot baza şi în care pot avea încredere.
Astăzi, corporaţia Panasonic se compune la nivel global din peste 600 de companii şi aproape 306.000 de angajaţi în producţie şi marketing, cu peste 15.000 de produse îndeplinind nevoile clienţilor noştri. Scopul nostru este să devenim o "Companie de creare a valorii pentru client", care oferă siguranţă, securitate, confort şi convenabilitate în acord cu vederile noastre cu privire la contribuţia pe care dorim s-o avem la o societate în reţea omniprezentă, în armonie cu mediul înconjurător.
În consecinţă, succesul nostru în afaceri este construit pe angajamentul puternic al oamenilor noştri faţă de aceste valori, faţă de principiile noastre conform cărora clientul este pe primul loc şi faţă de generarea "ideilor pentru viaţă".
Începutul
Cel mai mic dintr-o familie de opt fraţi, Konosuke Matsushita s-a născut la data de 27 noiembrie 1894 în Wakayama, un sat aflat la Sud de Osaka. Şi-a început cariera ca ucenic într-un magazin de biciclete înainte de a se muta la Compania de Electricitate din Osaka. Câţiva ani mai târziu, el şi-a părăsit postul cu jumătate de normă pentru a-şi înfiinţa propria firmă, cu un capital iniţial mai mic decât salariul său pe o lună de la vremea respectivă.
Istoria Corporaţiei Panasonic începe când Konosuke Matsushita a fondat Fabrica de producţie a echipamentelor electrice Matsushita în 1918 împreună cu soţia sa şi cumnatul său. Primele produse au fost plăci izolatoare şi dulii de lămpi electrice.
Compania şi-a extins activităţile în continuu, nu doar în Japonia, ci şi peste graniţe, în China şi America. În anii ?60, compania s-a extins în Europa şi a fondat o serie de companii de vânzări şi servicii, de producţie, cercetare şi dezvoltare.
Konosuke Matsushita a demisionat din funcţia de preşedinte al companiei la vârsta de 66 de ani, şi a susţinut-o în continuare ca membru al Consiliului de Administraţie. După alţi 12 ani s-a pensionat, şi-a asumat postul de Consilier Senior şi a petrecut ani de zile scriind best-seller-uri antreprenoriale şi inspiraţionale. La data de 27 aprilie 1989, Konosuke Matsushita a încetat din viaţă. În timpul vieţii sale, Konosuke şi angajaţii săi din întreaga lume au dezvoltat şi comercializat produse şi soluţii inovatoare care au adăugat valoare vieţilor clienţilor săi.