Solicita ofertapersonalizata pentru a beneficia de discounturi si preturi preferentiale.
Tip constructiv
Pompa de drenare a subsolurilor, racire cu apa
Domenii de utilizare
Durata de functionare a pompelor submersibile de epuizment, care printre altele, vehiculeaza apa de la masinile de spalat, apa cu sapun din chiuvete si dusuri este considerabil limitata din cauza depunerii sedimentelor. Aceste sedimente se pot depune in sahtul pompei si astfel pot contribui la innamolire si formarea mirosurilor.
Wilo‐Drain TSW 32 previne prin sistemul de turbionare o depunere a acestor sedimente si le evacueaza cu lichid pompat. Astfel se reduc costurile si timpul necesar pentru o curatare regulata a caminului. Chiar si problema inlaturarii namolului si respectarea normelor igienice de protectia muncii pentru curatarea fundului caminului se reduc la un minim.
Particularitati/avantaje ale produsului
Date tehnice
Caracteristica
Dotare si functii
Materiale
Descriere/Constructie
Pompa submersibila pentru functionarea fixa complet automata. In cazul interventiei mobile se racordeaza un furtun de presiune cu o lungime corespunzatoare, la montarea stationara se racordeaza o teava la racordul de refulare.
Releul de protectie impotriva curentilor reziduali, (dotare din fabrica) se va folosi (obligatoriu la amplasarea in aer liber) pentru un curent de declansare de 30 mA conform EN 60335‐2,41.
Wilo-Drain TSW asigura prin constructie o turbionare constanta in zona de aspirare a pompei. Astfel se obtine un camin curat.
Turbionarea si prin aceasta, indepartarea sedimentelor impiedica formarea mirosului determinat de mediu. Intervalele de intretinere devin mai lungi.
Motor
Electromotor cu manta racita, intr-o carcasa de otel special, uscat cu protectie termica la suprasolicitare integrata si reconectare automata. Condensatorul se afla in interior.
Cablu
Pentru utilizarea in aer liber se vor prevedea conform DIN EN 60335-2-41, 10 m cabluri electrice (in alte tari se aplica alte prevederi).
Etansare compartiment pompe‐/compartiment motor
Siguranta ridicata in exploatare datorita garniturilor axiale, compuse dintr-o etansare mecanica spre pompa si un inel de etansare axiala spre motor si un filtru de impuritati pentru protectia suplimentara a etansarii mecanice, camera cu separare de ulei.